צביעת האמבטיה – הפיתרון המושלם לאמבטיה חלודה או סדוקה

רוב רובן של האמבטיות בישראל עשויות מפח המצופה בשכבת אמייל. זהו מבנה חזק שנועד לספק לנו חוויית רחצה אסתטית ובטוחה לאורך שנים רבות. אלא שלעיתים, בעיקר משום חבלה, חלק מהציפוי מתקלף וחושף תחתיו את הפח שמחליד לאיטו כתוצאה מהמפגש הישיר עם המים. החלודה יוצרת מפגע אסתטי אך לאורך הזמן עשויה לגרום גם לריקבון האמבטיה כולה ולצורך בהחלפתה המלאה בעלויות יקרות מאוד. במקום להגיע למצב זה, ניתן לצבוע את האמבטיה בתהליך מהיר וזול ולהחזיר אותה לכשירות מלאה עם מראה פשוט נהדר. להלן עיקרי התהליך. 

צביעת האמבטיה – הפיתרון המושלם לאמבטיה חלודה או סדוקה

אל תהססו! תצבעו!

מדהים לגלות כי באמצעות צביעה פשוטה ניתן לחדש את מראה האמבטיה תוך זמן קצר מאוד ובעלויות שפשוט משתלמות. תהליך הצביעה מתאים לכל מצב של חלודה באמבטיה או הופעת סדקים והוא כולל שימוש בחומרים מיוחדים שמיושמים שכבה אחר שכבה. שכבות החומר הללו מחדשות את מראה האמבטיה לחלוטין וגורמות לה להיראות כאילו הרגע נרכשה מהחנות. החומרים הללו מגיעים במגוון רחב מאוד של צבעים וגוונים כך שזו הזדמנות טובה מאוד לעצב את האמבטיה שלכם באופן שתמיד רציתם. 

 

כל השלבים בדרך לצביעה מוצלחת

תהליך צביעת האמבטיה כולל כמה שלבים. ראשית כל יש להסיר את שכבת הצבע הקיימת באמצעות ליטוש. שלב זה הינו הכרחי על מנת שבסופו של דבר כל שכבת הציפוי תהיה באותו הגובה. לאחר שלב זה נמרח הפח בשכבה של חומר מקשר. חומר זה הינו "מתווך" בין שכבת הפח לצבע, שאינם מגיבים יחדיו בתגובה חזקה דיו על מנת ליצור שכבה יציבה. יש לקחת בחשבון כי יישום לא  נכון של שכבת החומר המקשר יגרום להופעת קילופי צבע וכישלון החידוש. השלב הסופי הוא ביצוע הצביעה עצמה באמצעות חומרי צבע על בסיס אקריל או פוליאוריטן. למעשה אותם הצבעים משמשים גם לצרכי איטום אמבטיה, שכן מלבד הענקת מראה חלק ואסתטי הם גם מגנים על שכבת הפח מפני חדירת מים. הצבעים נמרחים בשכבות רבות כאשר סך כל העבודה נמשך עד כ- 5 שעות. 

 

מתקנים אמבטיה במקצועיות ואיכות ללא פשרות

כל פעולה של תיקון אמבטיה באמצעות צבע או אמצעים אחרים מחייבת יישום מקצועי תוך שימוש בחומרים איכותיים בלבד. במידה ומתקשרים עם נותני שירות שאינם מתמחים בכך, הפעולות השונות עשויות לגרום לנזק לאמבטיה עד לכדי הצורך בהחלפתה לחלוטין בעלויות גבוהות. 

 

צובעים עם המומחים של תותי

כאשר אתם בוחרים בצוות המומחים של חברת "תותי אמבטיות", אתם יכולים להיות רגועים מכל הבחינות. אצלנו תוכלו לקבל שירותי צביעת אמבטיה במחיר משתלם ונוח תוך קבלת אחריות מלאה על העבודה. התקשרו אלינו עוד היום למספר 052-7734099 והצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלנו. מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content