עשרת הדברות לאתר אינטרנט

במאמר זה אגיש לכם בקצרה את עשרת הדיברות לאתר האינטרנט שלכם, בין אם הוא אתר תדמיתי, אתר סטטי או דינמי, אתר מכירתי (חנות/קטלוג), מערכת לניהול קהילות או אפילו אתר פלאש.

עשרת הדיברות הללו תקפים לכל אתר ולכל תוכן שנמצא ברשת ואתם רוצים שגולשים/לקוחות ימצאו אותו יכנסו ויהפכו לגולשים חוזרים ונאמנים.

תשומת לב

לכל אתר יש בערך 8 שניות בממוצע עד שהגולש לוחץ "אחורה" בדפדפן. כותרת בולטת, מילות המפתח שאמורות להשאיר את הגולש באתר "מודגשות" 

דבר לעניין

קצר וקולע, אין הסבר אחר, באם הגולש ירצה לקרוא מאמרים מקצועיים יחפש אתר למאמרים, אם ירצה חדשות יפתח חדשות ערוץ 2.אל תתן לגולש לחפש את מה שהוא רוצה תן לו את זה ישר ובפנים.

עימוד

אל תפחיד את הגולש אחרי שתפסת את תשומת ליבו אל תשים באמצע העמוד גוש של 20 שורות טקסט עם גופן בגודל 10.צור רווחים, גודל גופן לפחות 13.

תמונה

"תמונה שווה אלף מילים" אבל לא כל תמונה יש מיליארדים של תמונות שלא מעניינות.עדיף 2 תמונות איכותיות שיתפסו את הגולש מאשר לשים הרבה תמונות ולתת לגולש לחפש את היפות והמענינות אותו.

ניווט

הגלישה באתר חייבת להיות "גלישה" אסור שהגולש יחפש לאיפה ממשיכים מפה.בתפריט טקסטואלי שיהיה תמציתי, בתפריט גרפי שיהיה ברור ו"מזמין"

הגולש הוא בעל הבית

כל מילה או תמונה ששמת באתר עצור וחשוב טוב טוב, זה מעניין אותך או את הגולש? כל הזמן תסתכל בעיניים של הגולש, אחרי שהבאת אותו לאתר צריך לגרום לו להמשיך לקרוא.

יושרה

הגולש רוצה להאמין למה ששמת באתר אל תתן לו סיבה לפקפק בכך.תעודות, תמונות, המלצות, קישורים ללקוחות וכל מה שיכול לתת גושפנקא.

דבר בגובה העיניים

דבר תמיד תמיד בשפת הגולש, אל תשלח אותו לחפש במילון פירושים ולא להתקשר לחברים לגבי ראשי תיבות שלא הבין את פירושםתעביר את המסר שלך במילים פשוטות וברורות כך שכמה שיותר גולשים יבינו במה מדובר.

פניה אישית

דבר עם הגולש כאילו אתה מולו בפגישה, גוף ראשון נוכח.הגולש מאמין באינטימיות, אוהב לעשות עסקים עם מי שהוא מכיר.

עיקביות

אל תבלבל את הגולש השתמש תמיד באותו הפונט באותו הגודל באותם צבעים.תן לו להיות בשליטה להרגיש נוח ולהמשיך לגלוש באתר שלך.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content