עורך דין נזיקין

במהלך היממה רובנו חשופים למגוון רחב של סכנות, בין אם אנו עובדים במפעלים מרובי מכונות כבדות ובין אם נעבור ניתוח אשר עלול להשתבש. סיכונים אלו נמצאים בכל מקום ובמקרים של פגיעה ממשית, בין אם בצורה פיזית ובין אם אפילו בצורה נפשית, מחייב החוק מספר מקרים של תאונות נזיקין בגינן חייבים האחראים לפצות את הנפגע. אך בכדי להוציא לפועל משפטים שכאלו, מומלץ לפנות אל עורך דין נזיקין המתמחה בתחום המאורע ומכיר את דרכי התנהלות אל מול המערכת המשפטית ואל מול חברות הביטוח השונות. ובכדי להבטיח אחוזי הצלחה גבוהים בתיקים כאלו, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בתיקי נזיקין ורשם לא מעט הצלחות בייצוג תיקים בתחום זה.

גם בעבור מקרים סבוכים-עורך דין נזיקין

לא אחת אנו ניצבים אל מול מקרים סבוכים הכוללים פגיעות פיזיות ונפשיות, כאשר פגיעות בחלק גדול מהמקרים עלולות להתקיים במקום הלימודים, העבודה או בקבלת טיפולים רפואיים כאלו ואחרים. על כן החוק בישראל מבקש להגן גם על אלו אשר עברו כמורים מעל שני עשורים, וביציאה לפנסיה גילו כי הגרון נפגע להם עקב השימוש שנעשה בו בזמן ההוראה. וגם במקרים בהם חיילים אשר השתתפו בתאונות בצבא או שחווה טראומה במהלך השירות, החוק מתייחס אל נפגעים אלו כאל נפגעים בזמן העבודה. אך בכדי לממש את הזכויות שלנו כעובדים במקרים שכאלו, מומלץ להיוועץ עם עורך דין נזיקין אשר יידע להכווין אותנו בהליכי התביעה.

בחירה של עורך דין

תביעות נזיקין עלולות לא פעם להפוך לאינטימיות, שכן אנו התובעים בין אם נעשה נזק בנפש או בגוף אמורים לשתף חוויות שלעיתים הגבילו אותם בצורה הפיזית, שגרמו להם לסבל לא קטן ולעיתים גם למבוכה כזו או אחרת. לכן בבחירת עורך דין נזיקין, היחס האנושי של עורך הדין חשוב גם כן. אך לצד זאת גם התמחות בדיני נזיקין וגם יכולת ההיכרות אל מול הדינים וההתייחסות השונות בחוק לכל מקרה. לכן אחת ההמלצות במצבים שכאלו, תהיה פנייה אל משרד עורכי דין CBS-Law המתמחה בתביעות נזיקין אל מול הגורמים הקיימים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content