עורך דין מכירת דירה

מקרים של מכירה וקנייה של דירות, עלולים לא פעם להיות מושפעים ממגוון מאפיינים שונים החל מזכויות בנייה, הערות בטאבו ועד אל הערכות שמאי. אך הליך שכזה עלול להיות מושפע עוד יותר עם השכרת שירותיו של עורך דין מכירת דירה, אשר יוכל להעניק לנו הגנה משפטית לאורך כל ההליך, החל מתשלומי מס שונים ועד לבדיקה של קוני הדירה. כך או כך שירותים אלו יכולים לא רק לחסוך לא מעט כסף, אלא גם התעסקות אל מול מגוון רחב של גופים בירוקרטים שונים. לכן על מנת להתנהל כשורה בזמן מכירת הדירה ולעשות זאת בראש שקט, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law.

תפקידים מרכזיים-עורך דין מכירת דירה

כאמור מכירה של דירה צריכה לעבור מספר לא קטן של בדיקות, בין אם נבקש לוודא כי לא נוספה לנו הערה בטאבו ועד לתשלומים על מס השבח של הדירה. מקרים שכאלו עלולים להפוך את העסקה ללא משתלמת, בין אם נתבקש לשלם סכומים גבוהים לרשות המיסים ובין אם נוספה הערה לנוסח הטאבו שלנו. תפקיד נוסף והוא כמובן בדיקה של הקונים העתידיים, גם על מנת לוודא כי לא מדובר במקרה של עקיצה וגם על מנת לוודא כי יוכלו להתחייב ברכישת הדירה. בדיקות אלו ועד בדיקות של חריגות בנייה, יהווה נדבך די קריטי בכל הליך המכירה ועלולים להוות לא פעם "מוקש".

איך נבחר עורך דין מצוין

כיום בישראל לא מעט עורכי דין במגוון רחב של תחומים, לכן בעת בחירה של עורך דין מכירת דירה מומלץ להיוועץ עם עורך הדין המגיע מהתחום אשר יידע ויהיה מאורע בתקדימים המשפטיים השונים והחוקים בתחום המקרקעין. שנית במקרה של השכרת משרד עורכי דין, מומלץ לוודא מי יהיה עורך הדין אשר ילווה את התיק ומה תהיה הזמינות. שכן מצבים שונים של מכירת דירה, יכולים לצוץ פיסות מידע חדשות שישפיעו רבות על קיומה של העסקה. לכן את ההליך המשמח הזה מומלץ לעשות עם איש מקצוע אחראי, ואחת ההמלצות שלנו תהיה לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content