עורך דין גביית חובות

בישראל ישנם לא מעט עסקים עצמאיים, ספקים קטנים ועוד אלפי נותני שירות בכל התחומים כאשר המשותף אל כולם אלו לא רק המיסים, אלא גם החובות הנותרים של לא מעט לקוחות שלהם. החובות הללו עלולים להתגלגל חודשים רבים ולעיתים אף יותר, כאשר בחלק מהמקרים אכן הנסיבות מוצדקות בין אם בחוסר יכולת כלכלית ובין אם בריבוי של חובות של החייב. אך בכדי להגיע להסדר ענייני שיוכל להחזיר את החוב שלנו, מומלץ לפנות אל עורך דין גביית חובות ולהסדיר מקרים שכאלו. לכן אחת ההמלצות יהיה לא אחר מאשר משרד עורכי דין CBS-Law, המתמחה בגביית חובות ופיצח לא מעט מקרים מורכבים במיוחד.

עורך דין גביית חובות-מה נעשה לפני הפנייה

כאמור מקרים של חובות הם אינם דבר כיפים, לא לצד החייב וגם לא לצד שנתן את השירות ועדיין לא קיבל את התמורה לכך. עם זאת חשוב גם לדעת כיצד להתנהל במקרים שכאלו, לכן לפני הפנייה אל עורך דין גביית חובות, חשוב להכיר את הפעולות הקודמות לכך. הראשונה תהיה פנייה נוספת אל בעל החוב, בין אם עניין החוב לא הגיע אל שולחנו ובין אם הוא שכח, מומלץ שננסה להזכיר לו. פעולה שנייה היא להגיע אל בעל החוב, לנסות להבין ממנו מדוע הוא לא משלם ובכלל האם החוב ייסגר. במידה והבנו כי בעל החוב אינו מוכן לשלם, מומלץ יהיה לפנות אל עורך דין מתאים.

מתי לפנות?

השאלה מתי לפנות אל עורך דין גביית חובות חוזרת לא פעם, על כן חשוב להבין כי מקרים אלו עלולים להיות לא פעם מורכבים במיוחד. לכן אחד מהמקרים הקלאסיים הוא איתור של חייב על ידי עורך דין, כך נוכל ראשית לוודא כי האדם אכן נמצא בארץ ואם כן, האם קיימים נושים נוספים וכמובן להתכונן אל הצעדים הבאים ברגע שיימצא(בחול או בארץ). מקרים בהם אין כל תשובה מהחייב, קבלת מכתב מעורך דין ככל הנראה תעיד על התנהלות אל מול הרשות שופטת ותעזור בקבלת החוב. ובמקרים סבוכים כמו אלו, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין CBS-Law

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content