מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז

השפה האנגלית היא השפה החשובה ביותר ללימוד כיום. היא השפה המדוברת ביותר בעולם, מוכרת גם כשפה הבינלאומית ביותר ובעזרת אנגלית עסקית תוכלו לתקשר בצורה הטובה ביותר עם אנשים בכל רחבי העולם, בין אם אתם טסים לטיול בחו"ל ובין אם אתם צריכים להעביר מצגת למשקיעים בארה"ב. רונית ארזי היא מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז ותשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך עם שיטות לימוד איכותיות ומתקדמות במיוחד. צלצלו אל רונית ארזי בהקדם > 054-8044999

למי חשוב ללמוד אנגלית עסקית?

  • אנגלית עסקית יכולה לעזור לכל אדם המעוניין לדבר אנגלית בצורה שוטפת, עם ביטחון וכמובן בצורה נכונה יותר.
  • אם אתם נוסעים לתערוכות, פגישות, סדנאות, הרצאות, אירועים שונים ברחבי העולם – ודאי תרצו להבין טוב יותר אנגלית וכמובן גם לדבר טוב יותר אנגלית עסקית.
  • אם אתם או העובדים שלכם בארגון נדרשים לדבר אנגלית עם לקוחות, שותפים, ספקים או לצרכים שונים בעבודה – תוכלו להעניק להם קורס או שיעורים פרטיים ללימוד אנגלית.
  • אם אתם חשים חוסר ביטחון כאשר אתם צריכים לדבר באנגלית.

האם ללמוד בשיעורים פרטיים או קורס?

ישנם יתרונות לשיעורים פרטיים ויתרונות לקורסים. באמצעות שיטות הלימוד המתקדמות של רונית ארזי תוכלו ליהנות מתוצאות מהירות יותר, לתכנן את הלימודים בהתאם לתכני העיסוק של החברה והלו"ז שלכם ו/או של העובדים שלכם. ניתן ללמוד את הקורס גם בקבוצות קטנות או בשיעורים פרטיים. מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז תספק לכם שיעורים ייחודיים עם דגש על ההיבטים התדמיתיים של העסק, שיפור הביטחון העצמי בניהול שיח באנגלית ועוד.

מדוע ללמוד דווקא עם רונית ארזי?

רונית ארזי הינה מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז הפועלת מזה שנים רבות בתחום וליוותה אינספור אנשים פרטיים, אנשי עסקים, עובדים ומנהלים בכירים בתפקידים שונים בתעשייה, במשרדי ממשלה, בבנקים ועוד. רונית גדלה בבית דובר גרמנית, בוגרת האונ' העברית בספות אנגלית ולאורך השנים התגוררה באנגליה, צרפת וגרמניה. כיום מלמדת אנגלית עסקית במשרה מלאה אנשי עסקים ומנהלים בכל רחבי הארץ. באמצעות שיטות הלימוד המתקדמות שפיתחה לאורך השנים מסייעת רונית לאנשים רבים לשלוט בשפה האנגלית ולעשות זאת בקלות ובכיף. צלצלו אל רונית ארזי בהקדם > 054-8044999

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content