מביעים התנגדות לצוואה – כך תביאו למיצוי עליך

שומעים על קיום צו ירושה של אחד מבני המשפחה הקרובים אליכם או אדם איתו ניהלתם מערכת יחסים קרובה מאוד? חשים כי צו הירושה אינו תואם למצב בפועל? אתם יכולים להביע את התנגדותכם בצורה חוקית ולהביא לידיעת בית המשפט את דעתכם בנושא. בשביל לעשות זאת חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי הבקיא ברזי החוק וללוות אתכם לאורך כל התהליך, כמו עורך דין אוהד שוהם.

מביעים התנגדות לצוואה – כך תביאו למיצוי עליך

חלוקת הירושה המשפחתית

הירושה המשפחתית היא מקור סכסוכים משפחתיים רבים אשר יכולים להגיע לפתחו של בית המשפט לדיון בחלוקה מחדש של מסמך צוואה. בכדי להבטיח שכל יורשיו של המנוח יקבלו וימצאו את זכויותיהם בהליך המשפטי, בית המשפט נדרש לוודא כי כולם מודעים לקיומה של הצוואה ויכולים להביע את דעתם בנושא.

 

כיצד מתמודדים עם התנגדות לצוואה

בהנחה ואתם רוצים להגן על זכויותיכם וחושבים שנעשה לכם עוול בנוגע לצוואה משפחתית מומלץ לפנות לעזרתו של עורך דין התנגדות לצוואה. עורך דין, ביחד איתכם, מגבש את הטענות שלכם הוא מעלה אותם על הכתב לכדי התנגדות לצוואה אשר תוצג בפני בית הדין. לאחר שהגשתם את ההתנגדות, בית-הדין יברר את העובדות  ויערוך דיון מעמיק בעצם קיום צו צוואה, עד שיוחלט באופן סופי מי הם היורשים החוקיים וכיצד יחולקו כל אותם הנכסים הרשומים בצוואה לרווחת כל הצדדים המעורבים.

 

מקיימים את הצוואה בצורה שוויונית לכולם

בכדי להגיע למצב בו אתם מחזיקים צו קיום צוואה אתם צריכים להגיע לעמק השווה אל מול כל המעורבים בהליך המשפטי. כך בית הדין חייב להתייחס להתנגדויות שעולות במהלך ההליך בצורה מקצועית וללא חת. אם טענתכם להתנגדות מבוססת בצורה משפטית מקצועית, ואתם עומדים מאחורי כל אותן העובדות שהצגתם, אתם יכולים בוודאי למצוא את עצמכם מקבלים פסק דין מבית המשפט אשר מורה לכם לקבל חלק מהנכסים של הנפטר. אולם קשה מאוד להגיע להישג אם אתם לא עובדים בצמוד לעורך דין מקצועי אשר מכיר את כל רזי החוק ויכול ללוות אתכם כל הדרך עד לקבלת צו הירושה המחודש.

עורך דין אוהד שוהם הינו עו"ד מקצועי בתחום דיני הירושות והצוואות אשר מלווה כבר שנים רבות משפחות ואנשים רבים בתהליכי התנגדות לצוואה עד לקבלת תוצאות מיטביות מבית המשפט. אז אם גם אתם רוצים להביא לתוצאה הוגנת בהליך המשפטי שלכם אתם מוזמנים כבר היום לפנות לצוות המשרד בטלפון: 077-510-0268.

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content