טיפים לרכישת מגשי אירוח כשרים

מגשי אירוח הם טרנד שתופס תאוצה אדירה בשנים האחרונות. לא עוד העמסה של צלחות על גבי צלחות כמו בקייטרינג הקלאסי הוותיק והגשה לשולחנות, אלא הגשה קלילה, צעירה ומודרנית של מלצרים אשר מסתובבים בין האורחים ונותנים לאירוע לזרום כמעט בלי שיורגשו. פתרון זה מומלץ באירועי חברה אשר המצגת, הנאום או השקת המוצר הינם העניין המרכזי לשם ההתכנסות והאוכל אינו מפריע למהלכו. אך זה גם לא פחות פתרון לחוגגים ימי הולדת, בר ובת מצוות ואף חתונות או המארחים בחגים כמו גדולה של אנשים. ואין להם חשק לצלול אל הסירים והמחבתות.

טיפים לרכישת מגשי אירוח כשרים

אין ספק שאחד מההבדלים בין אירוע סטנדרטי לאחד כזה שיהיה בלתי נשכח הוא האוכל. רבים אינם זוכרים את השירים שנוגנו על רחבת הריקודים, הצלם מגנטים ולא נעים להודות, אבל לרוב גם את המצגת של חתן בר המצווה. אירוע בו האוכל לא יהיה טעים או אחד כזה שיהיו אורחים אשר לא ימצאו שום דבר לטעמם יכול להפיל אותו וזה יהיה ההבדל בין אירוע שיכול להיות או ששון או אסון. פה בדיוק נכנס הפתרון, באמצעות מגשי אירוח כשרים. אספנו עבורכם כמה טיפים מועילים כיצד תרכשו שירות המספק כאלו:

  • נפתח כפי שציינו בפסקה הקודמת שמומלץ שמגשי האירוח יהיו כשרים וזאת מהסיבה שבכל אירוע יהיו את האורחים המאמינים ואם האוכל לא יהיה כשר הדבר יגרום להם עוגמת נפש. אותו כנ"ל גם לגבי בדיקה שגם הצמחונים, הטבעונים וכמובן בעלי האלרגיות ואלו עם רגישות למאכלים מסוימים ימצאו מנה שיאהבו.
  • תכננו את התפריט בהתאם לתקציבם שבו תוכלו לעמוד, הטיפ הוא לפנות לחברה וותיקה ומנוסה אשר תדע להתאים לכם תפריט מכובד בהתאם לכל כיס.
  • בדקו שחברת ההסעדה את שירותיה אתם שוכרים בעלת וותק וגב כלכלי איתן. לא פעם קרו מקרים שכמה ימים לפני האירוע חברה פתאום התחילה בתהליך פשיטת רגל. פה תיגרם הן עוגמת נפש לאורחים והן לכיסכם.
  • עשו מחקר שוק. קראו המלצות גולשים על החברה, היכנסו לאתר האינטרנט שלה ועברו על התפריט ועל התמונות של המנות. בימינו, נראות המנות לא פחות חשובה מטעמן ותתרום רבות לעיצוב האירוע כולו.

כמה חשוב לכם שהאורחים יהינו?

חברת ARTASTE בבעלותו של יניב שבח, שף קונדיטור מתמחה בהגשת מגשי אירוח לכל סוגי האירועים. עם תפריט עשיר ומגוון ניתן יהיה להרכיב כמה סוגי מגשים ובאחריות אין ולא יהיה אורח שלא ימצא מנה לטעמו. בתכנון אירוע עם ARTASTE היינו ממליצים לכתוב בהזמנות שתחלקו שכדאי שהאורחים ישטפו טוב את ידיהם לפני האירוע, כי הולכים ללק את האצבעות. פנו אלינו לעוד עצות ופרטים נוספים ועד אז? שנתראה רק בשמחות נתראה בשמחות.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    Skip to content